Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strouhalová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01714ntm a22004337u 4500
001 zp21311
041 |a cze 
100 1 |a Strouhalová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace zaměřený na upevnění pozice na trhu České pojišťovny a.s., pobočky Břeclav 
246 |a Marketing communication project focusing on the strengthening of the position of Česká pojišťovna a.s., branch office Břeclav, on the market 
260 |c 2011 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a pojištění 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a event marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a PEST analýza 
653 |a interní analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nákladová a riziková analýza 
653 |a insurance 
653 |a marketing communication 
653 |a event marketing 
653 |a marketing research 
653 |a PEST analysis 
653 |a internal analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a cost and risk analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15861  |y Plný text v Digitální knihovně UTB