Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novosadová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01578ntm a22004097u 4500
001 zp21278
041 |a cze 
100 1 |a Novosadová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového komunikačního plánu podlahových krytin pro firmu Fatra, a.s. 
246 |a The project of marketing communication plan of PVC floor for Fatra, a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a B2B trh 
653 |a PESTE analýza 
653 |a Porterův model 
653 |a SWOT analýza 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a Marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a B2B market 
653 |a PESTE analysis 
653 |a Porter?s model 
653 |a SWOT analysis 
653 |a project of marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18174  |y Plný text v Digitální knihovně UTB