Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vráželová, Jana (Dissertant)
Other Authors Trnka, Vlastislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2011
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description67 s. (83 482 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp21268
041 |a cze 
100 1 |a Vráželová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová podpora nového produktu v oblasti strojírenské výroby 
246 |a Marketing support of a new product in engineering production branch 
260 |c 2011 
300 |a 67 s. (83 482 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a SWOT analýza 
653 |a systém QFD 
653 |a bod zlomu 
653 |a stanovení a vývoj ceny 
653 |a reklama 
653 |a validace 
653 |a SWOT analysis 
653 |a system QFD 
653 |a break even point 
653 |a assesment and development of a price 
653 |a advertisement 
653 |a validation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Trnka, Vlastislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17839  |y Plný text v Digitální knihovně UTB