Strategie udržení a zvýšení pozice firmy GEALAN, s.r.o na trhu v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strašáková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Jandl, Čestmír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
trh
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01514ntm a22004337u 4500
001 zp21261
041 |a cze 
100 1 |a Strašáková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Strategie udržení a zvýšení pozice firmy GEALAN, s.r.o na trhu v České republice 
246 |a Strategy for maintaining and strengthening of the position GEALAN,Ltd. on the market in Czech Republic 
260 |c 2011 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Konkurence 
653 |a situační analýza 
653 |a strategie 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a GEALAN s.r.o. 
653 |a trh 
653 |a tisková média 
653 |a Competition 
653 |a situation analysis 
653 |a strategy 
653 |a advertisement 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Gealan Ltd 
653 |a market 
653 |a printed media 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jandl, Čestmír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17858  |y Plný text v Digitální knihovně UTB