Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Otáhalová, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Malec, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 70 s

Cover

LEADER 01334ntm a22003377u 4500
001 zp21257
041 |a cze 
100 1 |a Otáhalová, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o. 
246 |a Suggestion for improvement of e-marketing comunication in trade division of MICOS spol. s r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 70 s 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internetový marketing 
653 |a komunikační mix na internetu 
653 |a webové stránky 
653 |a klíčová slova 
653 |a internet marketing 
653 |a communication mix throught the Internet 
653 |a web sites 
653 |a keywords 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Malec, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16462  |y Plný text v Digitální knihovně UTB