Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němečková, Tamara (Dissertant)
Other Authors: Burdová, Adéla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 67 s., 7 s. příloh

Cover

LEADER 01599ntm a22004697u 4500
001 zp21255
041 |a cze 
100 1 |a Němečková, Tamara  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. 
246 |a The analysis and proposal for improvement of marketing mix of services in the company NWT a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 67 s., 7 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a služby 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a distribuce 
653 |a materiální prostřední 
653 |a lidé 
653 |a procesy 
653 |a SWOT analýza 
653 |a service 
653 |a marketing service mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a distribution 
653 |a material area 
653 |a processes 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Burdová, Adéla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15948  |y Plný text v Digitální knihovně UTB