Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němcová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Bílek, Vlastimil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 63 s. (85 341 znaků)

Cover

LEADER 01445ntm a22003737u 4500
001 zp21125
041 |a cze 
100 1 |a Němcová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie 
246 |a Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy 
260 |c 2011 
300 |a 63 s. (85 341 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Beton s portlandským cementem 
653 |a struskoalkalický beton 
653 |a ?zelený beton? 
653 |a struska 
653 |a popílek 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Concrete with Portland cement 
653 |a slag-alkaline concrete "green concrete? 
653 |a slag 
653 |a fly-ash 
653 |a marketing strategy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bílek, Vlastimil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15920  |y Plný text v Digitální knihovně UTB