Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lutonská, Vladimíra (Dissertant)
Other Authors: Scharfová, Ivana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 99 s. (20 002 znaků) 4 s.

Cover

LEADER 01530ntm a22004097u 4500
001 zp21124
041 |a cze 
100 1 |a Lutonská, Vladimíra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán neziskové organizace "Rodinné centrum Kamarád-Nenuda" 
246 |a MARKETING PLAN OF THE NON - PROFIT ORGANISATION "FAMILY CENTRE FRIEND - NENUDA" 
260 |c 2011 
300 |a 99 s. (20 002 znaků) 4 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Nezisková organizace 
653 |a marketing neziskového sektoru 
653 |a marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketingový mix 
653 |a fundraising 
653 |a Non-profit organisation 
653 |a marketing of non-profit sector 
653 |a marketing plan 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a fundraising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Scharfová, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16187  |y Plný text v Digitální knihovně UTB