Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Květáková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 102 s.

Cover

LEADER 01242ntm a22003137u 4500
001 zp21078
041 |a cze 
100 1 |a Květáková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingový plán společnosti XY ke zvýšení jejich tržeb 
246 |a Marketing plan for the year 2011 to increase sales of the company XY 
260 |c 2011 
300 |a 102 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingový plán 
653 |a strategické plánování 
653 |a marketing 
653 |a marketing plan 
653 |a strategic planning 
653 |a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18071  |y Plný text v Digitální knihovně UTB