Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kaluža, Aleš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
SEO
Physical Description: 107 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01518ntm a22004097u 4500
001 zp21071
041 |a cze 
100 1 |a Kaluža, Aleš  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o. 
246 |a The proposal of internet marketing communication for firm WIKY, spol. s r. o. 
260 |c 2011 
300 |a 107 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a internetová marketingová komunikace 
653 |a PPA reklama 
653 |a věrnostní program 
653 |a advergaming 
653 |a sociální média 
653 |a SEO 
653 |a copywriting 
653 |a internet marketing communications 
653 |a PPA advertisement 
653 |a loyalty program 
653 |a advergaming 
653 |a social media 
653 |a SEO 
653 |a copywriting 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17882  |y Plný text v Digitální knihovně UTB