Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Burda, Ivan (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
50+
Physical Description: 125 s.

Cover

LEADER 01493ntm a22003857u 4500
001 zp21059
041 |a cze 
100 1 |a Burda, Ivan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt praktického zhodnocení zákaznického potenciálu věkové skupiny 50+ za využití marketingové komunikace 
246 |a Project of the Practical Use of the 50+ Age Group Customer Potential with the Application of Marketing Communication 
260 |c 2011 
300 |a 125 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a 50+ 
653 |a třetí věk 
653 |a starší zákazníci 
653 |a senioři 
653 |a boomers 
653 |a komunikace se staršími zákazníky 
653 |a 50+ 
653 |a older generations 
653 |a older customers 
653 |a seniors 
653 |a boomers 
653 |a communication with older cus-tomers 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14777  |y Plný text v Digitální knihovně UTB