Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zástěrová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 55 s. (58 334 znaků)

Cover

LEADER 01270ntm a22003137u 4500
001 zp21017
041 |a cze 
100 1 |a Zástěrová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu 
246 |a Communication campaign for introduction of new, interactive educational program. 
260 |c 2011 
300 |a 55 s. (58 334 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a interaktivní média 
653 |a komunikační agentury 
653 |a communation mix 
653 |a interactive media 
653 |a communication agencies 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16825  |y Plný text v Digitální knihovně UTB