Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ludvíková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Pančochová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 62 s. (63 121 znaků), P (7 s.)

Cover

LEADER 01467ntm a22003617u 4500
001 zp20978
041 |a cze 
100 1 |a Ludvíková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza měření spokojenosti zákazníků ve společnosti ContiTrade Services s.r.o. 
246 |a Analysis of customer satisfaction survey - ContiTrade Services s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 62 s. (63 121 znaků), P (7 s.) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Chování kupujících 
653 |a hlavní faktory ovlivňující kupní chování 
653 |a kupní rozhodovací proces 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a Buyers behavior 
653 |a general factors affecting the buying behavior 
653 |a buying decision process 
653 |a marketing research 
653 |a list of question 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pančochová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16544  |y Plný text v Digitální knihovně UTB