Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kubíčková, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 72 s. (88 315 znaků)

Cover

LEADER 01369ntm a22003617u 4500
001 zp20956
041 |a cze 
100 1 |a Hanáková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. 
246 |a Analysis of Customer Satisfaction of the company AHOLD Czech Republic, a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 72 s. (88 315 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Maloobchod 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a péče o zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a Retail 
653 |a customer satisfaction 
653 |a customer care 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubíčková, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16664  |y Plný text v Digitální knihovně UTB