Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Berková, Marie (Dissertant)
Other Authors: Lux, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 66 s. (73 878 znaků)

Cover

LEADER 01683ntm a22004577u 4500
001 zp20950
041 |a cze 
100 1 |a Berková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU 
246 |a Slovacke Strojirny a.s. Marketing Plan concerning Export of Scissor Platfortms to the Countries of EU 
260 |c 2011 
300 |a 66 s. (73 878 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a B2B marketing 
653 |a marketingový plán 
653 |a situační analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterův model 
653 |a marketingové cíle 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a B2B marketing 
653 |a marketing plan 
653 |a situation analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
653 |a marketing objectives 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Lux, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17541  |y Plný text v Digitální knihovně UTB