Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bajzová, Beáta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2011
Subjects:
CRM
Physical Description: 99 s. (114 615 znakov)

Cover

LEADER 01524ntm a22003857u 4500
001 zp20739
041 |a slo 
100 1 |a Bajzová, Beáta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění CRM jako konkurenční výhody společnosti Hotel GARNI, s.r.o. 
246 |a Project Implementation CRM as Competitive Advantage of Company Hotel GARNI, s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 99 s. (114 615 znakov) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a vzťahy s klientmi 
653 |a komunikácia 
653 |a spokojnosť zákazníkov 
653 |a segmentácia zákazníkov 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a CRM 
653 |a relationships with the customers 
653 |a communication 
653 |a customer satisfaction 
653 |a customer segmentation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16580  |y Plný text v Digitální knihovně UTB