Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kočenda, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 48 s.

Cover

LEADER 01377ntm a22003377u 4500
001 zp20677
041 |a cze 
100 1 |a Kočenda, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. 
246 |a Building an Information System of Marketing in Conjunction with Company Intranet. 
260 |c 2011 
300 |a 48 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový informační systém 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a intranet 
653 |a marketing information system 
653 |a marketing survey 
653 |a marketing communication 
653 |a intranet 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17646  |y Plný text v Digitální knihovně UTB