Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mališ, David (Dissertant)
Other Authors: Málek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 54 s. (66 073 znaků)

Cover

LEADER 01295ntm a22003377u 4500
001 zp20494
041 |a cze 
100 1 |a Mališ, David  |4 dis 
245 1 0 |a Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti 
246 |a Customer Service, Measuring and Evaluating Effectiveness 
260 |c 2011 
300 |a 54 s. (66 073 znaků) 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zákaznický servis 
653 |a měření 
653 |a vyhodnocování 
653 |a účinnost 
653 |a Customer service 
653 |a measuring 
653 |a evaluating 
653 |a effectiveness 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Málek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17248  |y Plný text v Digitální knihovně UTB