Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štefl, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Hora, Aleš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 53 s.

Cover

LEADER 01406ntm a22003857u 4500
001 zp2048
041 |a cze 
100 1 |a Štefl, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006 
246 |a Marketing plan for a company REDA a.s. for domestic market for year 2006 
260 |c 2006 
300 |a 53 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015 
653 |a Marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a propagace 
653 |a reklamní předměty 
653 |a 3D reklama 
653 |a rozpočet 
653 |a Marketing plan 
653 |a SWOT analyse 
653 |a freegifts 
653 |a promotion 
653 |a 3 D advertaising 
653 |a budget 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hora, Aleš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2067  |y Plný text v Digitální knihovně UTB