Marketingový plán firmy Finesa střešní materiály, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šimková, Marie (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 49 s.

Cover

LEADER 01385ntm a22003737u 4500
001 zp2046
041 |a cze 
100 1 |a Šimková, Marie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán firmy Finesa střešní materiály, s.r.o. 
246 |a Marketing plan of the company Finesa střešní materiály, s.r.o. 
260 |c 2005 
300 |a 49 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 01.06.2015 
653 |a marketingový plán 
653 |a SWOT analýza 
653 |a konkurence 
653 |a zákazníci 
653 |a marketingový program 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing plan 
653 |a SWOT analyze 
653 |a competition 
653 |a customers 
653 |a marketing programm 
653 |a communication mix 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36670  |y Plný text v Digitální knihovně UTB