Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nechvapilová, Petra (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 46 s.

Cover

LEADER 01477ntm a22003857u 4500
001 zp2039
041 |a cze 
100 1 |a Nechvapilová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu 
246 |a Advertising plan of the travel agency ROS.BR aimed at improvement of communication mix in the company as part or this problem 
260 |c 2005 
300 |a 46 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Reklamní plán 
653 |a cestovní ruch 
653 |a reklama 
653 |a internetová reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Advertising plan 
653 |a travel market 
653 |a advertisement 
653 |a internet 
653 |a Swot 
653 |a marketing 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36663  |y Plný text v Digitální knihovně UTB