Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Navrátil, Petr (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 54 s., 16 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01452ntm a22003737u 4500
001 zp2038
041 |a cze 
100 1 |a Navrátil, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova 
246 |a Municipal marketing model as a strategic development of the town KYJOV 
260 |c 2005 
300 |a 54 s., 16 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a komplexní městský marketing 
653 |a program rozvoje města 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a akční plán 
653 |a Comprehensive municipal marketing 
653 |a development of the town program 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a action plan 
655 4 |a bakalářská práce 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36662  |y Plný text v Digitální knihovně UTB