Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němečková, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01323ntm a22003377u 4500
001 zp19934
041 |a cze 
100 1 |a Němečková, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy 
246 |a Marketing Mix Business with an Emphasis on Product Innovation Company 
260 |c 2011 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový mix 
653 |a cestovní ruch 
653 |a segmentace trhu 
653 |a komunikace se zákazníkem 
653 |a Marketing mix 
653 |a tourism 
653 |a market segmentation 
653 |a communication with the customer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15611  |y Plný text v Digitální knihovně UTB