Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šebelová, Daniela (Dissertant)
Other Authors: Novotná, Jarmila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 89 s.

Cover

LEADER 01394ntm a22003857u 4500
001 zp19813
041 |a cze 
100 1 |a Šebelová, Daniela  |4 dis 
245 1 0 |a Pohádka jako prostředek rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku 
246 |a Fairy-tale as an instrument of developing an emotional inteligence of pre-school children 
260 |c 2011 
300 |a 89 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a předškolní děti 
653 |a předškolní vzdělávání 
653 |a emoce 
653 |a emoční inteligence 
653 |a příběh 
653 |a pohádka 
653 |a pre-school children 
653 |a pre-school education 
653 |a emotions 
653 |a emotional inteligence 
653 |a story 
653 |a fairy-tale 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Novotná, Jarmila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15366  |y Plný text v Digitální knihovně UTB