Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gabriel, Miloš (Dissertant)
Other Authors: Tomaštík, Marek (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 71 s, 6 s. příloh

Cover

LEADER 01294ntm a22003137u 4500
001 zp19735
041 |a cze 
100 1 |a Gabriel, Miloš  |4 dis 
245 1 0 |a Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod 
246 |a Sponsorship as a tool of communication of TJ Orel Uherský Brod 
260 |c 2011 
300 |a 71 s, 6 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Klíčová slova: sponzoring 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a Keywords: sponsorship 
653 |a marketing mix 
653 |a communications mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomaštík, Marek  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17668  |y Plný text v Digitální knihovně UTB