Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Večerek, Kryštof (Dissertant)
Other Authors: Pospíšil, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 64 s. (94 752 znaků)

Cover

LEADER 01416ntm a22003617u 4500
001 zp19600
041 |a eng 
100 1 |a Večerek, Kryštof  |4 dis 
245 1 0 |a Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet 
246 |a Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet 
260 |c 2011 
300 |a 64 s. (94 752 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a hudební pirátství 
653 |a hudební průmysl 
653 |a marketing 
653 |a marketingové strategie 
653 |a internet 
653 |a music piracy 
653 |a music industry 
653 |a marketing 
653 |a marketing strategies 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pospíšil, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17938  |y Plný text v Digitální knihovně UTB