Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polášek, Lubomír (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 47 s. (66 478 znaků)

Cover

LEADER 01348ntm a22003617u 4500
001 zp19570
041 |a eng 
100 1 |a Polášek, Lubomír  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o. 
246 |a A Marketing Communications Analysis of VHQ Consulting, s.r.o. 
260 |c 2012 
300 |a 47 s. (66 478 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Internet 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a zákazníci 
653 |a marketing communications 
653 |a the Internet 
653 |a promotion 
653 |a sales promotion 
653 |a customers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/19691  |y Plný text v Digitální knihovně UTB