Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šišková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Zajitzová, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 62 s. (72 834 znaků)

Cover

LEADER 01443ntm a22003857u 4500
001 zp19283
041 |a cze 
100 1 |a Šišková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv programu metakognitivních aktivit na rozvoj myšlení dětí předškolního věku 
246 |a Effect of metacognitive activities on the development thinking of preschool age children 
260 |c 2011 
300 |a 62 s. (72 834 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a metakognice 
653 |a rozvoj myšlení 
653 |a předškolní věk 
653 |a Let's Think 
653 |a experiment 
653 |a program kognitivního rozvoje 
653 |a metacognition 
653 |a development of thinking 
653 |a preschool age 
653 |a Let's Think 
653 |a experiment 
653 |a programme of cognitive acceleration 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Zajitzová, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16059  |y Plný text v Digitální knihovně UTB