|
|
|
|
LEADER |
01403ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp19263 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Babinec, Petr
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie
|
246 |
|
|
|a 1.Theoretical Part: The Making of a TV Commercial (From a Director's Perspective) 2. Practical Part: Collection of Audiovisual Commercials - Directing
|
260 |
|
|
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 48s (55 100 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Režie a scenáristika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Directing and Screenwriting
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav animace a audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a reklama
|
653 |
|
|
|a storyboard
|
653 |
|
|
|a natáčení
|
653 |
|
|
|a komunikace
|
653 |
|
|
|a advertisement
|
653 |
|
|
|a storyboard
|
653 |
|
|
|a shooting
|
653 |
|
|
|a communication
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Binter, Tomáš
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/16485
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|