1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Babinec, Petr (Dissertant)
Other Authors: Binter, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 48s (55 100 znaků)

Cover

LEADER 01403ntm a22003377u 4500
001 zp19263
041 |a cze 
100 1 |a Babinec, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu) 2. Praktická část: Soubor audiovizuálních reklam, režie 
246 |a 1.Theoretical Part: The Making of a TV Commercial (From a Director's Perspective) 2. Practical Part: Collection of Audiovisual Commercials - Directing 
260 |c 2011 
300 |a 48s (55 100 znaků) 
500 |a Studijní obor: Režie a scenáristika 
500 |a Studijní obor: Directing and Screenwriting 
500 |a Ústav: Ústav animace a audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a storyboard 
653 |a natáčení 
653 |a komunikace 
653 |a advertisement 
653 |a storyboard 
653 |a shooting 
653 |a communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Binter, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16485  |y Plný text v Digitální knihovně UTB