Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chýlová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Řeháčková, Helena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 85 s., 8 s.

Cover

LEADER 01189ntm a22003377u 4500
001 zp19249
041 |a cze 
100 1 |a Chýlová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Asertivní dovednosti pedagogů ve vyučovacím procesu 
246 |a Assertive skills of teachers in the teaching process 
260 |c 2011 
300 |a 85 s., 8 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a asertivita 
653 |a pedagog 
653 |a vyučovací proces 
653 |a communication 
653 |a assertiveness 
653 |a teacher 
653 |a teaching process 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Řeháčková, Helena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16557  |y Plný text v Digitální knihovně UTB