Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Überall, Natálie (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01523ntm a22003857u 4500
001 zp19226
041 |a ger 
100 1 |a Überall, Natálie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o. 
246 |a Marketing as an essential successful factor in business - demonstrated on the example of the wholesale chain Makro Cash and Carry ČR, s.r.o. 
260 |c 2011 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a Strategie 
653 |a SWOT-Analyse 
653 |a externes und internes Umfeld 
653 |a Marketingkommunikation 
653 |a Befragung 
653 |a Marketing 
653 |a Strategy 
653 |a SWOT- Analyse 
653 |a internal and external environment 
653 |a Marketingcommunication 
653 |a Survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17220  |y Plný text v Digitální knihovně UTB