Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kropáčková, Miroslava (Dissertant)
Other Authors: Veselý, Aleš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
CRM
Physical Description: 88 s.

Cover

LEADER 01436ntm a22003617u 4500
001 zp1921
041 |a cze 
100 1 |a Kropáčková, Miroslava  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o. 
246 |a Relationship management of key customers of company Eurotel Praha, s.r.o. 
260 |c 2005 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 
653 |a řízení vztahů se zákazníkem 
653 |a klíčový zákazník 
653 |a CRM 
653 |a Eurotel 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a customer relationship management 
653 |a key account customer 
653 |a CRM 
653 |a Eurotel 
653 |a segmentation of customers 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Veselý, Aleš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36603  |y Plný text v Digitální knihovně UTB