Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šoustek, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 79 s., 4 s příloh

Cover

LEADER 01225ntm a22002897u 4500
001 zp1903
041 |a cze 
100 1 |a Šoustek, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT 
246 |a Implementation of a new competitive strategy for the Soustek-BANIT company 
260 |c 2005 
300 |a 79 s., 4 s příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007 
653 |a strategie firmy 
653 |a konkurenční strategie 
653 |a company strategy 
653 |a competitive strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36588  |y Plný text v Digitální knihovně UTB