|
|
|
|
LEADER |
01758ntm a22004337u 4500 |
001 |
zp18963 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Horáková, Soňa
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
|
246 |
|
|
|a The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college.
|
260 |
|
|
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 75 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a komunikace
|
653 |
|
|
|a pedagogická komunikace
|
653 |
|
|
|a strategie komunikace žáka
|
653 |
|
|
|a strategie komunikace učitele
|
653 |
|
|
|a komunikační dovednosti
|
653 |
|
|
|a pravidla komunikace
|
653 |
|
|
|a verbální komunikace
|
653 |
|
|
|a neverbální komunikace
|
653 |
|
|
|a communication
|
653 |
|
|
|a pedagogical communication
|
653 |
|
|
|a communication strategy of a student
|
653 |
|
|
|a communication strategy of a teacher
|
653 |
|
|
|a communication skills
|
653 |
|
|
|a communication rules
|
653 |
|
|
|a verbal communication
|
653 |
|
|
|a non-verbal communication
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Opatrný, Pavel
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/17376
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|