Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Opatrný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01758ntm a22004337u 4500
001 zp18963
041 |a cze 
100 1 |a Horáková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole 
246 |a The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college. 
260 |c 2011 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ 
500 |a Studijní obor: Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a pedagogická komunikace 
653 |a strategie komunikace žáka 
653 |a strategie komunikace učitele 
653 |a komunikační dovednosti 
653 |a pravidla komunikace 
653 |a verbální komunikace 
653 |a neverbální komunikace 
653 |a communication 
653 |a pedagogical communication 
653 |a communication strategy of a student 
653 |a communication strategy of a teacher 
653 |a communication skills 
653 |a communication rules 
653 |a verbal communication 
653 |a non-verbal communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Opatrný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17376  |y Plný text v Digitální knihovně UTB