Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kučera, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 66 s., 17 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01497ntm a22003377u 4500
001 zp1896
041 |a cze 
100 1 |a Kučera, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s. 
246 |a Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc 
260 |c 2005 
300 |a 66 s., 17 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015 
653 |a marketing 
653 |a průzkum 
653 |a víno 
653 |a dovoz 
653 |a marketing research 
653 |a wine 
653 |a import 
653 |a export 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36581  |y Plný text v Digitální knihovně UTB