|
|
|
|
LEADER |
01497ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp1896 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kučera, Jiří
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s.
|
246 |
|
|
|a Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc
|
260 |
|
|
|c 2005
|
300 |
|
|
|a 66 s., 17 s. obr. příloh.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a průzkum
|
653 |
|
|
|a víno
|
653 |
|
|
|a dovoz
|
653 |
|
|
|a marketing research
|
653 |
|
|
|a wine
|
653 |
|
|
|a import
|
653 |
|
|
|a export
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/36581
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|