Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Růžičková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 86 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01596ntm a22004217u 4500
001 zp1893
041 |a cze 
100 1 |a Růžičková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh 
246 |a Marketing communication of the company INFOSERVIS CZ, a.s. with the emphasis on the introduction of advertising newspaper on the new market 
260 |c 2005 
300 |a 86 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Inzerce 
653 |a noviny 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a projekt 
653 |a komunikační strategie 
653 |a výzkum 
653 |a advertising 
653 |a newspaper 
653 |a media 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a project 
653 |a communicating strategy 
653 |a research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36578  |y Plný text v Digitální knihovně UTB