Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Poláchová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 91 s., 20s. příloh

Cover

LEADER 01425ntm a22003857u 4500
001 zp1887
041 |a cze 
100 1 |a Poláchová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB 
246 |a Marketing strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding 
260 |c 2005 
300 |a 91 s., 20s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 
653 |a Analýza 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a pojištění 
653 |a pojišťovna 
653 |a strategie 
653 |a Analysis 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a insurance 
653 |a insurance company 
653 |a strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36572  |y Plný text v Digitální knihovně UTB