Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Plaček, Jindřich (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
CRM
Physical Description: 84 s., 4 s. obr. priloh

Cover

LEADER 01605ntm a22004337u 4500
001 zp1886
041 |a cze 
100 1 |a Plaček, Jindřich  |4 dis 
245 1 0 |a Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a Implementation of the new dimension of the CRM system in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s.; aimed at incresing of its competitive advantage 
260 |c 2005 
300 |a 84 s., 4 s. obr. priloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a CRM 
653 |a komunikace 
653 |a vztah 
653 |a zákazník 
653 |a projekt 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a řízení 
653 |a marketing 
653 |a CRM 
653 |a communication 
653 |a relation 
653 |a customer 
653 |a project 
653 |a competitive advantage 
653 |a management 
653 |a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36571  |y Plný text v Digitální knihovně UTB