Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pančocha, František (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01289ntm a22003377u 4500
001 zp1883
041 |a cze 
100 1 |a Pančocha, František  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín 
246 |a Internet marketing project at Ekopuro s.r.o. Zlín 
260 |c 2005 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 
653 |a Marketing 
653 |a internet 
653 |a webová prezentace 
653 |a email marketing 
653 |a Marketing 
653 |a internet 
653 |a www presentation 
653 |a email marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36568  |y Plný text v Digitální knihovně UTB