Cover

LEADER 01791ntm a22004217u 4500
001 zp1879
041 |a cze 
100 1 |a Ondra, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Stanovení konkurenční strategie firmy ARNO v souvislosti se vstupem České Republiky do Evropské Unie 
246 |a Definition of competitive strategy of the ARNO company in connection with accession of Czech Republic to European Union 
260 |c 2005 
300 |a 71 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a strategický marketing 
653 |a strategický řídící proces 
653 |a strategický marketingový proces 
653 |a marketingová situační analýza 
653 |a analýza konkurenčního prostředí 
653 |a stanovení konkurenční strategie 
653 |a marketingový plán 
653 |a strategic marketing 
653 |a strategic management process 
653 |a marketing situational analysis 
653 |a analysis of competitive enviroment 
653 |a boot-and-shoe and textile industry market 
653 |a competitive strategy 
653 |a marketing plan and realization 
653 |a competitive strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36564  |y Plný text v Digitální knihovně UTB