Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zvonková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 61 s. (89 902 znaků)

Cover

LEADER 01421ntm a22003977u 4500
001 zp18787
041 |a cze 
100 1 |a Zvonková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy 
246 |a Treatment of Movie Elements when Making TV Commercials 
260 |c 2011 
300 |a 61 s. (89 902 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a televize 
653 |a televizní reklama 
653 |a film 
653 |a filmové znaky 
653 |a filmové žánry 
653 |a advertisement 
653 |a commercial 
653 |a television 
653 |a tv commercial 
653 |a movie 
653 |a movie elements 
653 |a movie genres 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18453  |y Plný text v Digitální knihovně UTB