Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategií

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bystroň, Ivan (Dissertant)
Other Authors: Illík, Rostislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:

Cover

LEADER 01358ntm a22003737u 4500
001 zp18777
041 |a cze 
100 1 |a Bystroň, Ivan  |4 dis 
245 1 0 |a Branding - vztah mezi designem a marketingovou strategií 
246 |a Branding - Relationship Between Design and Marketing Strategies 
260 |c 2011 
500 |a Studijní obor: Multimedia a design - Grafický design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Graphic Design 
500 |a Ústav: Kabinet teoretických studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Branding 
653 |a Brand 
653 |a Design 
653 |a Grafický design 
653 |a marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a Branding 
653 |a Brand 
653 |a Design 
653 |a Graphic Design 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Illík, Rostislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15916  |y Plný text v Digitální knihovně UTB