Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slobodová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 58 s. (67 188 znaků)

Cover

LEADER 01359ntm a22003377u 4500
001 zp18773
041 |a cze 
100 1 |a Slobodová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace 
246 |a Use of PR Tools within an Organization Communication Strategy 
260 |c 2011 
300 |a 58 s. (67 188 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public Relations 
653 |a mediální analýza 
653 |a hodnocení efektivity PR aktivit 
653 |a Telefónica O2 
653 |a Public Relations 
653 |a Media Analysis 
653 |a measuring effectiveness of PR activities 
653 |a Telefónica O2 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17392  |y Plný text v Digitální knihovně UTB