Cover

LEADER 01704ntm a22004337u 4500
001 zp18771
041 |a cze 
100 1 |a Satinská, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy 
246 |a Advertising Creative Strategy in Czech Printed Advertising of Diatery Supplements 
260 |c 2011 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Doplňky stravy 
653 |a tištěná reklama 
653 |a reklamní kreativní strategie 
653 |a strategie reklamního sdělení 
653 |a reklamní apely 
653 |a formát reklamy 
653 |a provedení reklamy 
653 |a informační kategorie reklamy 
653 |a Dietary supplements 
653 |a printed advertising 
653 |a advertising creative strategy 
653 |a communications strategy 
653 |a advertising appeals 
653 |a advertising format 
653 |a advertising execution 
653 |a information advertising categories 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubíčková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15334  |y Plný text v Digitální knihovně UTB