SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dušková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 74 s. (77 459 znaků)

Cover

LEADER 01417ntm a22003617u 4500
001 zp18743
041 |a cze 
100 1 |a Dušková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací 
246 |a SWOT Analysis of the Current Situation of a Company and Its Marketing Communications 
260 |c 2011 
300 |a 74 s. (77 459 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a Dřevotvar družstvo 
653 |a nábytek 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing communications 
653 |a promotional mix 
653 |a Dřevotvar družstvo 
653 |a furniture 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17637  |y Plný text v Digitální knihovně UTB