Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Částková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Art
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01633ntm a22004817u 4500
001 zp18738
041 |a cze 
100 1 |a Částková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising" 
246 |a Artvertising - Works of Art and Their Use as Means of Communication in Advertising 
260 |c 2011 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: Umění 
653 |a reklama 
653 |a psychologie 
653 |a branding 
653 |a artvertising 
653 |a nové trendy 
653 |a estetika 
653 |a Andy Warhol 
653 |a Charles Saatchi 
653 |a Red Bull 
653 |a Art 
653 |a advertising 
653 |a psychology 
653 |a branding 
653 |a artvertising 
653 |a new trends 
653 |a aesthetics 
653 |a Andy Warhol 
653 |a Charles Saatchi 
653 |a Red Bull 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17653  |y Plný text v Digitální knihovně UTB