Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kučerová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 51 s. (68 494 znaků)

Cover

LEADER 01623ntm a22003977u 4500
001 zp18696
041 |a cze 
100 1 |a Kučerová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Povědomí a postoje školní mládeže k sociální reklamě (základní a střední školy ve zvoleném regionu) 
246 |a The School Children Consciousness and Bearing to Social Advertisment (Primary and Secondary Schools in Specific Region) 
260 |c 2011 
300 |a 51 s. (68 494 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a adolescence 
653 |a postoje 
653 |a hodnoty 
653 |a účinky mediální výpovědi 
653 |a apely reklamy 
653 |a sociální reklama 
653 |a plán marketingového výzkumu 
653 |a adolescence 
653 |a attitutedes 
653 |a the effects of media predicables 
653 |a the appeals of advertising 
653 |a social advertising 
653 |a marketing research plan 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15731  |y Plný text v Digitální knihovně UTB