Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregořicová, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Kubíčková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 69 s

Cover

LEADER 01410ntm a22003857u 4500
001 zp18687
041 |a cze 
100 1 |a Gregořicová, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje 
246 |a Advertising Creative Strategies in Czech TV Commercials for Non-alcoholic Beverages 
260 |c 2011 
300 |a 69 s 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a kreativní strategie 
653 |a Kofola 
653 |a televizní spot 
653 |a logika 
653 |a emoce 
653 |a Focus Group 
653 |a creative strategy 
653 |a Kofola 
653 |a advertising spots 
653 |a logic 
653 |a emotion 
653 |a Focus Group 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubíčková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16659  |y Plný text v Digitální knihovně UTB