Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bučina, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 98 s. (100 000 znaků).

Cover

LEADER 01578ntm a22004097u 4500
001 zp18681
041 |a cze 
100 1 |a Bučina, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli 
246 |a Ambient and Interacting Media in Marketing Communications and Their Acceptance by Consumers 
260 |c 2011 
300 |a 98 s. (100 000 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a ambientní média 
653 |a ambientní reklama 
653 |a ambient 
653 |a interagující média 
653 |a nová média 
653 |a outdoorová reklama 
653 |a out-of-home reklama 
653 |a ambient media 
653 |a ambient advertising 
653 |a ambient 
653 |a interacting media 
653 |a new media 
653 |a outdoor advertising 
653 |a out-of-home advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15420  |y Plný text v Digitální knihovně UTB