Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lenhartová, Alena (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 94 s.

Cover

LEADER 01246ntm a22003137u 4500
001 zp1863
041 |a cze 
100 1 |a Lenhartová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh 
246 |a Communication strategy of the firm Colorlak Inc., retail market 
260 |c 2005 
300 |a 94 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová strategie 
653 |a plánování 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing strategy 
653 |a planning 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36549  |y Plný text v Digitální knihovně UTB